سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۸ تهران:

مهار ویروس کرونا با مشارکت شهروندان امکان پذیر است

استقامتی گفت: دستگاه‌های اجرایی بدون مشارکت شهروندان قادر به مهار و کنترل ویروس کرونا نخواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ستاد مقابله با کرونا در منطقه ۸، به ریاست شهردار منطقه و با حضور نماینده سپاه ناحیه شهید بهشتی، نماینده شورایاری و معاونان و مدیران منطقه برگزار شد.

مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ با اشاره به مشارکت شورایاران و بسیجیان در مقابله با کرونا گفت: دستگاه‌های اجرایی بدون مشارکت شهروندان قادر به مهار و کنترل ویروس کرونا نخواهند بود، به همین سبب شهرداری منطقه با همکاری شورایاران و نیرو‌های بسیج و مردمی به عملیات ضد عفونی تا ریشه‌کنی کامل ویروس ادامه خواهد داد.

استقامتی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های ۵گانه در منطقه ۸ افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، منطقه به بلوک‌های مشخصی تقسیم شده است و عوامل خدمات شهری به همراه نیرو‌های داوطلب مردمی و بسیج، عملیات ضدعفونی در معابر، میدان‌ها، بوستان‌ها و تمامی فضا‌های عمومی را انجام می‌دهند.

وی از دور کاری ۳۰ درصد از کارکنان منطقه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، با همکاری نیروی انتظامی از هرگونه سد معبر و دستفروشی در معابر جلوگیری می‌شود.

شهردار منطقه ۸ تهران افزود: عملیات ضدعفونی تعطیلی ندارد و کارکنان شهرداری به طور دائمی و روزانه، حتی در روز‌های تعطیل و ایام نوروز نیز این اقدام را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.