سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته بهداشتی در دیواندره

یک هزار و ۷۷۵ بسته بهداشتی میان مددجویان دیواندره توزیع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جعفر توان فرماندار دیواندره گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا و حمایت از نیازمندان برای رعایت موازین بهداشتی، یک هزار و ۷۷۵ بسته اقلام بهداشتی در بین خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

جعفر توان فرماندار دیواندره گفت: مردم شهرستان اطمینان داشته باشند که حفظ جان و سلامت آن‌ها برای مسوولان اولویت است و با تمام توان و استفاده از امکانات در کنار ان‌ها در مقابله با ویروس کرونا هستیم.

او با بیان اینکه به منظور کمک به حفظ سلامت اقلام بهداشتی در میان خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد، افزود: از این تعداد، ۲۷۵ بسته به مددجویان کمیته امداد و یک هزار و ۵۰۰ بسته نیز در میان مددجویان بهزیستی توزیع شد.

فرماندار دیواندره به توزیع بسته‌های بهداشتی با اولویت مناطق شهری اشاره کرد و یادآور شد: به منظور جلوگیری از موازی کاری در توزیع این بسته ها، هماهنگی کامل میان دستگاه‌های خدمات رسان بهزیتی و کمیته امداد باید وجود داشته باشد.

توان ادامه داد: در راستایی کنترل ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان نیز تیم‌های تست و غربالگری در این محل‌ها مستقر شده و به صورت جدی کار خود را انجام می‌دهند.

او همکاری و مشارکت مردم در مقابله با ویروس کرونا را کاری اارزشمند و مصداق یک کار جهادی دانست و اضافه کرد: مردم همه باید نسبت به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های بهداشتی احساس مسوولیت بیشتری داشته و با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.