سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین گام پیش روی مجموعه دانشگاه‌هاست

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اقدامات پیش روی مجموعه دانشگاه هاست.

مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در موضوع عملکرد دانشگاه‌ها در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: گام دوم انقلاب از هفت محور اصلی تشکیل شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها موضوع اقتصادی و توصیه‌هایی به جوانان برای حل مشکلات اقتصادی و قوی‌تر کردن پایه‌های آن است.

او ادامه داد: امروز مشکلات و فشار‌های زیادی ناشی از تحریم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به کشور و مردم ایران وارد شده و با توجه به این مشکلات، نگاه به بیانیه گام دوم و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اقدامات پیش روست.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مستلزم تکیه بر توانمندی‌های داخل، باورها، استعداد‌ها و دانش و داشته‌های قوی است تا حرکت قدرتمندی به سمت جلو داشته باشیم.

رستمی تاکید کرد: امروز برای مجموعه دانشگاه‌های کشور موضوع استخراج سیاست‌ها و مسیر‌هایی که منجر به عملیاتی شدن گام دوم می شود بسیار حائز اهمیت است؛ در همین راستا حوزه‌های هم اندیشی اساتید و مجموعه تشکل‌های دانشجویی بسیار جدی وارد شدند.

او در پایان با اشاره به تدوین کتاب‌های درسی مبتنی بر تبیین گام دوم انقلاب تصریح کرد: این بیانیه عصاره تجربیات رهبر انقلاب به عنوان شخصیتی با تجربه و مسلط در حل مسائل و توانمند در حل مشکلات است که بر مسیر چهل ساله جوانان تاکید دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
واقعا که
چشماتونو باز کنین ببینین به چیا بودجه میدین
دانشگاه ها دیگه توان کار تحقیقی و پژوهشی رو ندارن مواد همه گرون شده
دیگه با چی مقاومت کنیم
همین کارا رو کردین وگرنه یکم بودجه بیشتری میدادین الان دانشمندان ایرانی درمان کرونا را پیدا کرده بودند