سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از لغو برگزاری مراسم تحویل سال جدید با حضور مردم در بقاع متبرکه خبر داد.

حجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه سازمان اوقا، برگزاری مراسم‌های مذهبی و تجمع در بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: به منظور مدیریت، کنترل و جلوگیری از گسترش کرونا و حفظ سلامت شهروندان امسال ویژه برنامه‌های تحویل سال نو با حضور مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان یزد برگزار نمی‌شود.

او افزود: هر ساله با فرارسیدن سال نو، طرح آرامش بهاری در ایام پایانی سال تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شد؛ اما امسال به منظور جلوگیری از تجمع افراد و انتشار ویروس کرونا، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان یزد اجرا نمی‌شود.

حجت الاسلام حاج کرمی ادامه داد: برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه همه واقف باشیم، ایستگاه صلواتی، غرفه کودک، عرضه محصولات فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مشاوره خانواده و غیره از جمله برنامه‌هایی بود که در قالب طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه از برپایی ایستگاه‌های سلامت در بقاع متبرکه به جای اجرای طرح آرامش بهاری خبرداد و تصریح کرد: تست قند خون، سنجش فشار خون و ... از جمله خدماتی است، که در این ایستگاه‌ها به زائران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.