سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت برای رعایت ساعت کار اصناف مشهد

دبیر اتاق اصناف مشهد گفت: تمرکز ما روی کاهش ساعات کار در صنف‌های مختلف است و احتمال کاهش فعالیت اصناف در روز‌های آینده وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدا... افشاری دبیر اتاق اصناف مشهد گفت: در روز‌های آینده احتمال تعطیل شدن صنف‌های دیگری به غیر از صنف‌های مشاوران املاک، نمایشگاه‌داران اتومبیل، تالار‌های پذیرایی و بازی‌های یارانه‌ای وجود دارد، اما تمرکز ما روی کاهش ساعات کار در صنف‌های مختلف است.

او در واکنش به رعایت نکردن تعطیلی توسط برخی از واحد‌های صنفی گفت: باید اتحادیه‌های مربوط برخورد با واحد‌های متخلف را در دستورکار قرار دهند. اتحادیه‌ها وظیفه اصلی خود را که ابلاغ بخش‌نامه مدیران شهری به اعضای خود بوده است به نحو احسن انجام داده‌اند، اما باید به این نکته توجه کرد که تا واحد‌های صنفی آماده اجرای صحیح این بخش‌نامه شوند و بتوانند خود را با آن وفق دهند کمی زمان خواهد برد. در هرصورت ما یقین داریم در روز‌های آینده بیشتر صنوف بخش‌نامه را رعایت خواهند کرد.

دبیر اتاق اصناف مشهد گفت:نظارت دقیق بازرسان در روز‌های آتی بیشتر خواهد شد تا با واحد‌هایی که قصد تمرد از قانون را دارند برخورد شود تا حق واحد‌های صنفی تابع قانون، ضایع نشود.

او ادامه داد: خبری در فضای مجازی مبنی بر ارسال پیامکی با محتوای کاهش ساعت کاری اصناف مشهد به ساعت ۱۰ تا ۱۸
منتشر شده است که تکذیب می‌شود.

انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.