سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

امید به ریشه‌کنی سریع کرونا با عزم همگانی و بسیج همه امکانات

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ان شاء الله با عزم همگانی و بسیج همه امکانات شاهد ریشه‌کنی سریع کرونا خواهیم بود.

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از روند عملیات ضد عفونی شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ان شالله با حضور و مشارکت مردم در کنار مسئولان و عزم همگانی و بسیج همه امکانات هرچه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی این بیماری باشیم.

کریمی با قدردانی از مشارکت فعال خیرین و اقدامات مردمی در مقابله با بیماری کرونا و همچنین ضد عفونی کردن محیط شهری هم در شهر کمیجان و هم در میلاجرد گفت: بحمدالله با مشارکت خیرین و تامین مالی هزینه‌ها از سوی خیرین در این دو شهر کار‌های خوبی برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا انجام شده است.

او ضمن بازدید از روند عملیات گند زدایی شهرستان کمیجان مسائل و مشکلات پیش رو را مورد بررسی قرار داد و نقش خیرین را بسیارمهم دانست و اضافه کرد: باید خیرین به کمک بیایند تا بتوانیم برخی نیاز‌های بهداشتی را رفع کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و بسیج دستگاه‌های متولی و نهاد‌های انقلابی و بسیج مردمی در راه مبارزه با بیماری کرونا انشالله این شرایط سخت را ملت ایران با اقتدار و عزت پشت سر خواهند گذاشت.

او ادامه داد: با توجه به لزوم حضور در کنار مردم و مسئولان در شهرستان کمیجان برای عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت ایشان بودم و به همه مسئولان اجرایی شهرستان کمیجان، فرماندار، شهردار و شورای محترم شهر‌های کمیجان و میلاجرد و همچنین به کار پزشکی و درمانی بیمارستان این شهرستان و عزیزانی که برای مقابله با بیماری کرونا در حال تلاش هستند خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.