سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی وانقلاب ایرانشهر خبرداد؛

شرور مسلح در درگیری با پلیس ایرانشهر به هلاکت رسید

گل محمدی از هلاکت شرور مسلح در درگیری با ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف چندین فقره سرقت مسلحانه یک قبضه اسلحه و دوتیغه خشاب و مهمات خبرداد.

محسن گل محمدی دادستان عمومی وانقلاب ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: ساعاتی پیش در درگیری مسلحانه سارقان مسلح با ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر یکی از اشرار سابقه دار این شهرستان به هلاکت رسید.

او  بیان کرد: این فرد در راستای تامین احساس امنیت روانی و اجتماعی مردم ایرانشهر و پیرو تاکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص برخورد قاطعانه و بدون اغماض با سارقان مسلح به هلاکت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: این شرور مسلح دارای چندین فقره سابقه‌ی سرقت مسلحانه در منطقه را در پرونده خود داشت و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب دستگاه‌های امنیتی بود که سرانجام پس از سرقت مسلحانه‌ی نافرجام بامداد امروز و تیراندازی به سمت ماموران به درک واصل شد.

او  اظهار داشت: از این شرور مسلح مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه مسروقه، سیم کارت‌های متعدد، چندین کیف پول نقد، یک قبضه اسلحه و ۲ تیغه خشاب و مهمات کشف شد.

دادستان ایرانشهر ادامه داد: سارق مسلح  دارای شکات متعدد و پرونده های کیفری زیادی در دادگستری نیز است .

گل محمدی در پایان گفت: برخورد جدی و قاطعانه با اینگونه جرائم خشن و مجرمین خطرناک از اولویت های دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی ذیربط شهرستان  است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.