سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو برپایی سفره هفت‌سین نوروز ۹۹ برای پیشگیری از ویروس کرونا

شهردار کرمانشاه گفت: سفره هفت‌سین طی ایام نوروز ۹۹ با هدف مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در این شهر برپا نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید طلوعی شهردار کرمانشاه گفت: کرمانشاه جزء یکی از کلانشهر‌های کشور محسوب می‌شود که شهرداری به عنوان یکی از نهاد‌های عمومی و غیردولتی مسئولیت اداره آن را برعهده دارد.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور ستاد مقابله با این بیماری در استان تشکیل شد و دستگاه‌های خدمات‌رسان من جمله شهرداری به منظور مقابله با این ویروس و حفظ سلامتی مردم پای کار آمدند.

طلوعی در خصوص خدمت‌رسانی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا، گفت: تقریبا از دوهفته پیش مجموعه شهرداری با کمک ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از ساعت ۲۱ الی ۲۳ به گندزدایی معابر اصلی و پررفت و آمد پرداخت، اما چند روزی‌ست ساعت فعالیت را به ۱۳ الی ۱۵ تغییر داده‌ایم.

او افزود: مجموعه آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری با تمام امکانات در این حوزه مشغول هستند، اما این کافی نیست و به نظر بنده اصلی‌ترین راه مبارزه با این ویروس ماندن در منزل است.

او ادامه داد: حتی برای تهیه لباس مناسب برای استفاده غسال‌های مشغول در آرامستان‌ها که با فوتی‌های این بیماری و افراد مشکوک به بیماری تنفسی، با مشکل روبرو هستیم و هنوز نتوانسته‌ایم مشکل را حل کنیم.

او ادامه داد: عید ۹۹، برای جلوگیری از ازدحام در راستای مقابله با کرونا و حفظ سلامتی مردم سفره هفت‌سین، در شهر برپا نمی‌شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.