سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبادل دانشجو با عراق در دستور کار واحد ایلام قرار دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از تبادل دانشجو با کشور عراق و همچنین توسعه مدارس سما و مهارتی در سال ۹۹ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت : خروج استان از زیاندهی ، مدیریت اقتصادی و عادلانه هیت علمی یکی از مهمترین برنامه‌های واحد ایلام در سال ۹۹ است.
او افزود : همچنین به دنبال این هستیم تا برنامه‌هایی را برای درآمدزایی توسط اساتید و کارکنان با راهکار‌های تشویقی و تنبیهی اجرا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد استان ایلام با بیان این که اجرای طرح هیئت علمی الف و ب و پیگیری رکود اساتید نیز در دست اجرا است گفت : افتتاح پروژه‌های درآمد زایی و اقتصادی و دانش بنیان و سرای نوآوری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

میرزایی حیدری با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در سال ۹۸ گفت : امسال پروژه‌های کارخانه آب معدنی واحد ایوان و زائر سرای مهران با سرمایه گذاری استان تهران و برنامه بکارگیری نیرو‌های مازاد در این پروژه‌ها استارت زده شد. همچنین طرح‌های برون دانشگاهی، آموزش‌های های کوتاه مدت، مرکز رشد و دانش بنیان را نیز اجرا کردیم.
او با بیان این که راه اندازی سرای نوآوری در دانشگاه با کمک بلاعوض ۵ میلیارد ریال از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری با حضور دکتر ستاری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام از مهمترین اقدامات امسال بود اضافه کرد: همچنین از نیرو‌های جوان متعهد و متخصص انقلابی نخبه دانشگاه آزاد اسلامی استان در مدیریت‌های استان در راستای اجرایی شدن گام دوم انقلاب نیز به کارگیری شد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.