سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ نفر در چین جدیدا به کرونا مبتلا شدند و ۱۰ نفر جان باختند

با ادامه روند کاهشی ابتلا به کرونا در چین ۲۰ نفر به تازگی مبتلا شده و ۱۰ نفر نیز جان باختند تا تعداد مبتلایان به ۸۰۸۴۴ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۱۹۹ نفر برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام کرد با ادامه روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در این کشور با مبتلا شدن ۲۰ نفر دیگر در شبانه روز گذشته به این ویروس تعداد مبتلایان به ۸۰۸۴۴ نفر رسید و همچنین با جان باختن ۱۰ نفر که همگی در شهر ووهان بودند نیز تعداد قربانیان آن نیز به ۳۱۹۹ نفر افزایش یافت.

کمیسیون بهداشت ملی چین همچنین اعلام کرد این در حالی است که از این میان ۴ مورد فقط به‌صورت محلی داخل خاک این کشور در شهر ووهان مرکز استان هوبه روی داده است و مابقی مبتلایان از خارج از این کشور آمده‌اند.


بیشتر بخوانید: ترامپ کرونا ندارد

ابتلای یک وزیر مراکشی به کرونا/ تست کرونای همسر نخست وزیر اسپانیا هم مثبت شد


مقامات چین که پیش‌تر نسبت به کاهش سریع روند ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری میلادی (مارس) ابراز امیدواری کرده بودند، اکنون نگران ورود افراد مبتلا به این ویروس از کشور‌های خارجی است، زیرا کسب‌وکار‌های بیشتری در حال ازسرگیری فعالیت خود در این کشور هستند.

پیش از این نیز روزنامه «پیپلز دیلی» چین به نقل از منابع بیمارستانی گزارش داده بود که تمام استان‌های این کشور به جز هوبه از اواخر ماه فوریه موفق شدند ابتلای جدید به کرونا را متوقف کنند و در استان هوبه نیز احتمالا تا پایان ماه مارس تعداد مبتلایان جدید به صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.