سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری مستمر و شبانه‌روزی مسافران در پایانه‌های مسافربری تبریز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: غربالگری مستمر و شبانه‌روزی مسافران در پایانه‌های مسافربری این شهر با همکاری گروه‌های متخصص دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،حسین عادلی سعدآبادمدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز  با بیان اینکه این کار از ۸ اسفند آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، افزود: از ۴ اسفند نیز عملیات ضدعفونی مستمر پایانه‌های مسافری تبریز هر ۸ ساعت یکبار انجام می‌شود.

او اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورودی و خروجی مسافران در این مجموعه یکی شده تا مسافران از یک راه به سالن اصلی وارد و پس از غربالگری خارج شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و عدم استقبال مسافران برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، تعداد مسافران خروجی از پایانه مسافربری تبریز در این ایام نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد کاهش یافته است.

سعدآباد، با بیان اینکه به جز کسانی که در طول مسیر پیاده می‌شوند برای هر مسافری که وارد این شهر می‌شود عملیات غربالگری انجام می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه پایانه مسافربری مکانی عمومی برای تردد مسافران است، شهروندان در صورت نداشتن ضرورت از مراجعه به این مراکز خودداری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.