سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ اسفند ماه ۹۸.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در بابلسر/باند سارقان حرفه‌ای در بهشهر متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ سارق منزل و اماکن خصوصی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی، قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمن در عملیاتی پلیسی دستگیر و در مجموع به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

دستگیری باند سارقان منزل در شهرستان بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در امیرآباد بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه امیرآباد این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان که دارای سابقه سرقت در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار نیز بوده اند، در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۳ هزار عدد ماده محترقه در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و در بازرسی از واحد صنفی وی ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف کردندد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.