سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر استاندار ایلام از همراهی مردم در پیشگیری از بیماری کرونا

استاندار ایلام از همراهی کم نظیر مردم استان در به راه انداختن پویش‌های نه به کرونا و پیشگیری از این بیماری تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال کم نظیر مردم بافرهنگ استان ایلام در همراهی و همکاری در پیشگیری از بیماری کرونا با به راه انداختن کمپین‌ها و پویش‌های مختلف مردمی چون؛ درخانه بمانیم ، نه به مسافرت،نه به چادر زدن  ،نه به چهارشنبه سوری ،نه به رفتن مراسم پنجشنبه و جمعه آخرسال و ... که با عضویت هزاران نفری مردم استان همراه بود مایه خوشحالی و امیدواری برای از بین بردن این بیماری واگیر است که ما نمونه آن را در نرفتن مردم به مراسم جمعه آخر سال استان دیدیم.

همه نیک می‌دانیم که پاسداشت و احترام به آئین و سنت‌های حسنه در ایران اسلامی به ویژه در مناطق زاگرس نشین، چون ایلام از جایگاه و اهمیت والایی برخوردار بوده، اما در این شرایط خاص نکته حائز اهمیت، همراهی خوب مردم در درک شرایط موجود و تغییر رفتار برای از بین بردن ویروسی که سلامتی و با هم بودن انسان‌ها را هدف قرار داده، است که این مهم در نوع خود کم نظیر و قابل تقدیر است.

به یقین همکاری خوب مردم استان ایلام با مسئولان در غلبه بر شرایط موجود نکته کلیدی و حائز اهمیت در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا است که انشاء الله در ادامه راه می‌بایست با قدرت بیشتر ادامه یابد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های درگذشتگان و طلب شفای عاجل برای بیماران کرونا در استان، بر خود لازم می‌دانم از این همراهی، همکاری و احساس مسئولیت خوب ایلات، عشایر، بزرگان، کنشگران فضای مجازی و اصحاب رسانه و اقشار و توده‌های مختلف مردم بافرهنگ استان ایلام تقدیر و تشکر کنم و در ادامه از همه دعوت نمایم تا ریشه کنی بیماری کرونا در استان با در خانه ماندن، نرفتن به مهمانی و سفر و چادر نزدن در طبیعت یار و همراه مسئولان به ویژه سربازان خط مقدم سلامت مردم باشند.

در پایان سلامتی و سربلندی همگان را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.