سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه طرح برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان در تهران

سرهنگ مرادی از ادامه دار بودن طرح برخورد با واحدهاي صنفي عرضه کننده قليان که با پلمب 2 قهوه خانه متخلف در شرق و غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "نادر مرادي" با اشاره به اينکه با شيوع ويروس کرونا ابلاغيه عدم عرضه قليان در سفره خانه ها و قليان سراها با همکاري اتحاديه هاي مربوط به کليه صنوف ابلاغ شده است، گفت: روز گذشته در ادامه برخورد با واحدهای صنفی متخلف از عرضه پنهاني قليان توسط متصديان 2 قهوه خانه متخلف در محدوده "هفت حوض و جنت آباد" مطلع شدیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت افزود: تيم هايي از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت پس از اطمینان از صحت اطلاعات به دست آمده، بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي به اين 2 واحد صنفی مراجعه و قهوه خانه ها را پلمب کرده و متصديان متخلف اين واحدها را نیز دستگير و به دادسرا معرفي کردند.

مرادی با تاکيد بر ممنوعيت عرضه قليان با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم قطع کردن چرخه انتقال این ویروس به هموطنان، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعايت ضوابط توسط متصديان واحدهاي صنفي با آنان برخورد قانوني شده و براساس قانون واحد صنفی آنها پلمب می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.