سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتسالیست تیم بانوان خراسان رضوی در جمع بازیکنان برتر جهانی

سارا شیربیگی فوتسالیست تیم بانوان خراسان رضوی پس از کسب عنوان خانم گلی ایران و آسیا در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، «سارا شیربیگی» فوتسالیست تیم بانوان خراسان رضوی گفت: با کسب عنوان خانم گلی آسیا، توانستم در آسیا به هدفم برسم و دوست داشتم در جهان هم مطرح شوم که خوشبختانه امسال این اتفاق افتاد. از این موضوع خوشحالم که در این اوضاع ناخوشایند جامعه بالاخره یک خبر خوبی رسید و واقعا خوشحال کننده بود که یک ایرانی جزو ۱۰ نفر جهان شود و مایه افتخار است.

او ادامه داد: چند پیشنهاد از تیم‌های خارجی داشتم، اما، چون با تیم فوتسال خراسان رضوی قرارداد بسته بودم، نمی‌توانستم با تیم دیگری قرارداد ببندم و قصد رفتن هم نداشتم. از قطر، کویت و پرتغال پیشنهاد داشتم، ولی شرایط رفتن به این تیم‌ها را نداشتم.

این بانوی ورزشکار درباره شرایط مالی در فوتسال بانوان گفت: بانوان ایران در مقایسه با آقایان قرارداد مالی خوبی ندارند، فوتسال بانوان توانایی زیادی دارد، اما بعد از هر مقامی که به دست می‌آوریم تا مسابقات بعدی فراموش می‌شویم.

شیربیگی درباره هدف بعدی اش گفت: فعلا مسابقات آسیایی را داریم که برای قهرمانی دوباره تلاش می‌کنیم و برای حضور در رقابت‌های جهانی هم به دلیل تاخیر در مکاتبات رسمی، نتوانستیم شرکت کنیم. من خانم گلی ایران و آسیا را کسب کردم و واقعا دوست دارم عنوان خانم گلی جهان را به دست آورم.


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.