سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تردد در مسیر‌های مواصلاتی استان کرمانشاه

رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه از کاهش تردد در مسیر‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : با توجه به تدابیر مسئولان استانی در پیشگیری از کرونا، جاده‌های استان نسبت به روز‌های گذشته بسیار خلوت شده است.

او گفت : در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه به دلیل بارش باران لغزنده است، لذا رانندگان در هنگام رانندگی قوانین را رعایت کنند.

او افزود: با توجه به شرایط که برای کشور به دلیل بیماری کرونا ایجاد شده است، لازم است مردم از سفر‌های غیرضروری به شدت خودداری کنند و سفر خود را به بعد از عادی شدن اوضاع فعلی و اتمام این بیماری موکول کنند.

 حیدری گفت: پلیس راه خودرو‌هایی را که متعلق به استان‌های دیگر از جمله قم، تهران، کرج و گیلان است متوقف می‌کند و با عوامل بهداشت، هلال احمر و نیروی انتظامی در بحث پیشگیری و تب سنجی مسافران همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در جاده‌ها کاهش یافته، اما متأسفانه افرادی هستند هم در استان و هم استان‌های دیگر که توصیه‌های مسئولان در مورد پیشگیری از کرونا و قطع زنجیره این بیماری را رعایت نمی‌کنند  .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
خسته نباشید به پلبس راهور و جناب آقای استاندار زحمت کش لطفا از ورود مهمانان جلو گیری کنید مگر نه اینکه آقای مهندس بازوند گفتن امسال مهمان نمی پذیریم تا زمان از دست نرفته کنترل بشه دیروز ماشین هاییی با پلاک شهرهای دیگه وارد استان میشد فقط تب سنجی می شدن تورا به خدا قاطع تر بر خورد کنید بعدن ابن دلخورهای را میشه جبران کرد ولی مصیبت دیگه جبران ناپذیره