سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ژل ضدعفونی کننده بین مددجویان آبیکی

رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک از توزیع هزار ژل ضدعفونی کننده بین مددجویان این اداره خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یوسف کازانی رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: در روز‌های گذشته هزار ژل ضدعفونی کننده بین مددجویان این اداره توزیع شد و از امروز شنبه ۲۴ اسفندماه هزار و ۵۰۰ مایع دستشویی هم به مددجویان تحت پوشش تحویل داده خواهد شد.

کازانی افزود: همچنین مقداری محلول ضدعفونی کننده از سوی نیروگاه شهید رجایی به این اداره می‌شود تا در بین مددجویان تحت پوشش توزیع شود.

او اضافه کرد: ۶ مرکز زیر نظر این اداره که ۵ مهد کودک و یک مرکز روزانه ذهنی رشد است تعطیل شده و تا اطلاع ثانوی فعالیت نخواهند داشت.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک در ادامه گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال نو هستیم تا کنون ۱۴۰ بسته غذایی هریک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان به مددجویان نیازمند تحویل داده شده است.

او افزود: همچنین توزیع ۶۰۰ دست لباس اهدایی از سوی خیران به ارزش تقریبی یک‌میلیارد ریال را در برنامه کاری این اداره داریم که تا کنون ۷۰ درصد آن بین مددجویان توزیع شده و مابقی نیز در حال انجام است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: مقداری گوشت و مرغ اهدایی از سوی خیران هم به ارزش ۶۵ میلیون ریال بین مددجویان توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.