سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در عمل به شعار رونق تولید توفیق چندانی نداشتیم

فعال اصولگرا گفت: اولین کاری که مجلس جدید باید انجام دهد این است که قوانینی که مانع راه تولید در کشور هستند را بردارد.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحقق شعار رونق تولید در سال گذشته گفت: معتقدم که در سال گذشته حوادث بسیاری را پشت سر گذاشتیم مانند سیل، زلزله ،ترور و این اواخر هم ویروس کرونا که متاسفانه عملا موانعی را بر سر راه ما ایجاد کردند.

او ادامه داد: علاوه بر این ما قوانین لازم برای مقابله با چنین حوادثی را نداشتیم، قوانینی هم که موانع تولید را کنار بزند نداشتیم و بیشتر به دنبال این بودیم که مساله برجام حل شود تا از این طریق بتوانیم مشکلات اقتصادی مان را حل کنیم و همین موضوع هم باعث شد که ما چندان توفیقی در عمل به این شعار نداشته باشیم.

فعال اصولگرا درباره وظایف مجلس آینده در این باره هم افزود: معتقدم که اولین کاری که مجلس جدید باید انجام دهد این است که قوانینی که مانعی بر سر راه تولید در کشور هستند را بردارد، قانون مالیات باید تغییر کند و به تولید کنندگان کم ترین مالیات باید تعلق بگیرد.

کنعانی مقدم افزود: همچنین به افرادی که دلال هستند و ثروت های باد آورده دارند باید بیشترین مالیات‌ها تعلق بگیرد و در عین حال هم مجلس باید قوانینی وضع کند که موانع کسب کار مخصوصا کسب و کارهای کوچک و متوسط را بردارد و شرایط اقتصادی کشور را به این سمت ببرد که بیشترین حمایت را دولت از کسب کارهای کوچک و متوسط داشته باشد.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
تا واردات داریم تولید صورت نمی گیرد باید واردات را کم و کم کنیم