سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی از واحد‌های کارگری بصورت جدی در دستور کار است

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرندگفت: ازهمان ابتدا شیوع ویروس کرونا بازرسی از واحد‌های کارگری بصورت جدی در دستور کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند قرارگرفت.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا ابراهیمی سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه  اجتماعی زرندگفت: با توجه به شرایط حساس جامعه و شیوع ویروس کرونا از همان ابتدا با تشکیل جلسه با حضور مسئولین بهداشت درمان و مسئولین ایمنی واحد‌های معدنی و صنعتی شهرستان کار بصورت ویژه مورد پیگیری واحد بازرسی این اداره قرار گرفت.

ابراهیمی افزود: تمام دستور العمل‌ها در خصوص کاهش ساعات کاری شیفت‌ها و مرخصی به کارگران که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، تعطیل شدن رستوران پخت غذا در محیط‌های کاری، کاهش رفت و آمد‌ها و تجمعات ابلاغ شده که باید در راستای حفظ سلامت کارگران بصورت دقیق اجرا شود و چنانچه قصوری در خصوص تهیه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی برای کارگران گزارش شود، بصورت جدی مورد پیگیری و بعنوان تخلف به مراجع قضایی معرفی می شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند گفت: مسئولین ایمنی موظف شدن تا نسبت به گند زدایی و ضد عفونی محیط‌ها و وسایل ایاب و ذهاب بصورت روزانه نظارت داشته باشند و گزارش عملکرد خود را ارائه نمایند که عملکرد شرکت‌ها جهادی و قابل قبول است.

اودرادامه بیان داشت: از همه شرکای اجتماعی خود می خواهیم که با توافق و همکاری در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

ابراهیمی پایان تصریح کرد:همه واحد‌های کارگری ملزم به رعایت مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان هستند و در صورت  اجرا نشدن تبعات آن برعهده آن واحد مربوطه است و برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.