سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تب سنجی روزانه بیش از ۲۸ هزار نفر در جاده‌های مازندران

از دوهفته گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی مازندران تب سنجی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  دکتر حامد روحانی زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه راه اندازی ایستگاه تب سنجی با هدف شناساییمسافران مشکوک به کرونا از مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان است، گفت: این ایستگاه‌ها با همکاری جمعیت هلال احمر مازندران از دو هفته قبل در مبادی ورودی و خروجی مازندران فعال شدند.

او افزود: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از سرنشینان خودرو‌هایی که قصد ورود به مازندران را داشتند در این مدت تب سنجی شدند.

روحانی زاده ادامه داد: همه ایستگاه‌های تب سنجی در ورودی‌های مازندران فعال هستند و سرنشینان خودرو‌هایی که قصد ورود به مازندران را دارند در این ایستگاه‌ها تب سنجی می‌شوند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: بر اساس مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا از این پس اگر مسافری مشکوک به کرونا تشخیص داده شود با هزینه شخصی به مدت ۱۴ روز در مازندران قرنطینه یا به استان‌های خود بازگردانده می‌شوند.

او تنها راه شکست ویروس کرونا را قطع زنجیره انتقال آن دانست و گفت: مهم‌ترین کمک مردم برای شکست دادن کرونا در حال حاضر ماندن در خانه است.

انتهای پیام/ ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
به نام خدا
من نمی دونم چرا شهرها رو قرنطینه نمی کنند؟ ورودی و خروجی همه شهرها را ببندید. مگر خود پزشک ها نمی گویند 80 درصد مردم علائم کرونا را یا ندارند یا خفیف دارند ولی ناقل این ویروس هستند. وقتی کسی علائمی مثل تب یا سرفه نداره چطور می توانند با تب سنجی مانع ورود افرا مشکوک به کرونا به شهرها بشوند؟
خب یک هفته کل شهرها را قرنطینه کنید تا از شرش خلاص بشویم.