سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای کردستان بارانی می شود

موج جدید بارشی از عصر امروز تا ظهر یکشنبه کردستان را در بر می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خه بات قمری گفت:طبق بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی از ظهر امروز تا ظهر یکشنبه استان در دامنه سامانه بارشی قرار خواهد گرفت و در این مدت شاهد آسمانی ابری، در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال وقوع رعدو برق، در ارتفاعات بارش باران و برف، وزش باد و در برخی نقاط مه و کاهش دید خواهیم بود.

او افزود:میزان بارش‌ها در نیمه غربی و جنوبی استان (کامیاران، مریوان، اورانانات، سروآباد، بانه) حدود ۲۰ تا ۳۰ میلی متر و در دیگرنواحی حدود ۵ تا ۱۵ میلی متر پیش بینی می‌شود.

قمری بیان کرد:از ظهر یکشنبه تا سه شنبه بارش‌ها در نواحی غربی استان به صورت پراکنده و در دیگرنواحی به صورت احتمالی و ضعیف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی کردستان گفت:همچنین با در نظر گرفتن موقعیت کم فشار طی فردا روی چشمه‌های گردو غبار عراق و سوریه امکان خیزش گردو خاک و انتقال بخشی از آن به مناطق غربی و جنوبی استان طی روز شنبه و صبح یکشنبه وجود دارد.
او یادآورشد:از لحاظ دمایی نیز طی چند روز آینده دما‌ی حداقل تغییرات چندانی ندارد، ولی دمای حداکثر فردا ۳ تا ۵ درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.