سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا جشنواره بازی بومی محلی مهاباد را مجازی کرد

جشنواره بازی بومی محلی در مهاباد با شعار در خانه بمانید بازی کنید، تفریح کنید، سالم بمانید و از ما جایزه بگیرید به صورت مجازی برگزار میشود.

رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان مهاباد با اعلام اینکه جشنواره بازی بومی محلی با همکاری هیات ورزش روستایی امسال به صورت مجازی برگزار میشود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این جشنواره امسال برای مبارزه با کرونا با شعار در خانه بمانید بازی کنید، سرگرم باشید تفریح کنید، سالم بمانید و از ما جایزه بگیرید برگزار می‌شود و در پایان به ۱۰ بازی برتر ارسالی جوایز نفیس اهدا میشود.

مصطفی پور افزود: همشهریان میتوانند از دورهمی‌های خانوادگی خود با مضمون بازی‌های بومی محلی عکس و فیلم تهیه کنید و برای شماره ما ۰۹۱۴۹۴۴۲۹۲۷ ارسال کنید.

او با اشاره به اینکه فیلم‌ها و عکس‌ها حتما با مضمون بازی‌های بومی محلی باشد، ادامه داد: فیلم‌های ارسالی باید در بازه زمانی حداکثر ۵ دقیقه باشد همچنین نام بازی باید در فیلم ارسالی ذکر شود همچنین نام بازی باید در فیلم ارسالی ذکر شود.

رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان مهاباد  گفت: برگزاری بازی‌های بومی محلی سبب  حفظ ارزش‌های فرهنگی و آداب و سنن منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ه

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.