سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی خطاب به ترامپ:

بهترین کادر درمانی جهان را داریم/نیازی به پزشک آمریکایی نداریم

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: کارآمدترین و شجاع‌ترین کادر درمانی جهان را داریم و نیازی به پزشک آمریکایی نداریم.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه توئیتر خود نوشت: بهترین، کارآمدترین و شجاع‌ترین کادر درمانی جهان را داریم و نیازی به پزشک آمریکایی نداریم.

بجای دلسوزی ریاکارانه و فخرفروشی مشمئز کننده تروریسم اقتصادی و درمانی را متوقف کنید تا دارو و تجهیزات پزشکی به کادر درمانی و مردم ایران برسد. ضمنا، مردم آمریکا را هم دریابید!

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با نخست وزیر ایرلند گفت که «ما بهترین پزشکان جهان را داریم و به ایران پیشنهاد کمک داده ایم»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
میلاد
۱۹:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نامردهای امریکایی کرونا رو ایجاد کردند حالا میگن بهترین پزشکها رو داریم کمک میخواید؟؟؟ منظورشون اینه که چرخه کشتن مردم رو تکمیل کنند
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آمریکایی ها و اروپایی ها و انگلیس، در کنار کمک هایی که می خواهند به سایر کشورها داشته باشند، می خواهند ویروس و بدافزار و موارد تخریبی را به کشورها منتقل کنند و در واقع، پشت پرده همه اینها، بازی کثیف سیاسی خودشان را دنبال می کنند، همانطور که در تجهیزات اتمی خریداری شده ایران توسط اروپا، داخل آنها، بمب حرارتی کار گذاشته بودند و پس از انفجار یکی و با تحقیق بقیه، ایران دست آنها را خواند.
دل آنها برای ملت ما نسوخته، کمک انسانی آنها را نخواستیم،‌اگر راست می گویند تحریم ها را بردارند