سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی برای همکاری با علوم پزشکی در مقابله با ویروس کرونا

گروه‌های جهادی به منظور همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با ویروس کرونا، اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در نشست رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گروه‌های جهادی در راستای همکاری با دانشگاه در مقابله با ویروس کرونا، اعلام آمادگی کردند.

مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نشست از مشارکت دو سازمان بسیج و سپاه در نظارت بهداشتی بر نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌ها گفت و گزارشی درباره آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس برای مقابله با کرونا ویروس جدید، ارائه داد.

او، در ارتباط با وظایف اعضای کارگروه مقابله با کروناویروس جدید در دانشگاه نیز توضیحاتی ارایه داد و سیدابوالفضل هاشمی اصل مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه را به عنوان رابط بین گروه‌های جهادی با دانشگاه معرفی کرد.

در این نشست هر یک از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه به بیان توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کرونا در فارس پرداختند.

سیدابوالفضل هاشمی اصل مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست درباره اقدامات انجام شده از سوی بسیج جامعه پزشکی فارس و نیرو‌های داوطلب و همچنین شیوه به کارگیری آنان، گزارشی ارائه داد.

روح الله نجابت نماینده منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و سیدموسی موسوی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشتند.

گروه‌های جهادی در این نشست به بیان پیشنهاداتی پیرامون مدیریت بحران در سطح استان، برای همکاری در مراکز درمانی و فعالیت در مراکز تولید کننده موادضدعفونی کننده و ماسک نیز، اعلام آمادگی کردند.

این نشست امروز بیست و دوم اسفند در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور معاونان، مدیران و مسئولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.