سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان یزدی در جنگ با ویروس چینی کرونا به روایت تصویر

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: بیست ماشین آتش نشانی سبک و سنگین عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر یزد را انجام می دهند.

سید محمد میرجلیلی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: عملیات گسترده ضدعفونی معابر سطح شهر یزد به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با کمک ۱۶ ماشین سنگین و هفت ماشین سبک  آتش نشانی در حال انجام است.

میرجلیلی افزود: در این عملیات ۳۰ اکیپ داوطلب مردمی در کنار اکیپ های تخصصی نیروهای آتش نشانی، به منظور  ضدعفونی و گندزدایی مهابر به نقاط مختلف شهر یزد اعزام شدند.

او با بیان اینکه امشب، هشتمین شب متوالی گندزدایی سطح  شهر است، اظهارداشت: از پنجشنبه هفته پیش تاکنون عملیات گندزدایی مبلمان های شهری، اطراف بیمارستان ها، اطراف داروخانه ها، بازار ها و دیگر نقاط پرتردد که احتمال تماس دست شهروندان با آن‌ها زیاد بود به صورت دستی گندزدایی می شد اما امشب بخشی از این عملیات به صورت ماشینی صورت گرفت.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ادامه داد: با توجه به اینکه این عملیات گندزدایی ممکن است در برخی افراد ایجاد آلرژی نماید، لذا از همه همشهریان گرامی خواهشمندیم از امشب تا شنبه صبح از تردد در معابر اصلی شهر خودداری نمایند.

میرجلیلی در پایان خدمت به مردم را از افتخار خود و عوامل آتش نشانی دانست و تاکید کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و خانواده خود از تردد های غیر ضروری  تا زمان ریشه کن شدن این ویروس منحوص بپرهیزند زیرا تاثیر گذاری اقدامات ما و سایر نهادهایی که در خط مبارزه با کرونا هستند، زمانی مشخص می شود که مردم نیز با ما همکاری کنند و در خانه های خود بمانند.

انتهای پیام/ غ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.