سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار آذرشهر از شنبه تعطیل می شود

فرماندار آذرشهر گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا مجالس عمومی و ترحیم مراکز تجاری، پاساژ‌ها مراکز عمومی و ورزشی، میادین دواب و بازار‌های هفتگی شهرستان آذرشهر از روز شنبه تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،الهیاری فرماندار آذرشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا، مجالس عمومی و ترحیم، مراکز تجاری، پاساژ‌ها مراکز عمومی و ورزشی، میادین دواب و بازار‌های هفتگی شهرستان آذرشهر از روز شنبه تعطیل می‌شوند.

الهیاری افزود: در راستای تامین مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی مربوط به بیماری کرونا تعداد ۱۴ واحد تولیدی در شهرک سلیمی ساماندهی شده و به صورت شبانه روزی مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی تولید می‌کنند.

 امراهی دادستان عمومی و انقلاب آذرشهر نیز در این جلسه درباره اظهارات غیر مسئولانه برخی افراد در مورد آمار مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان گفت: برخی افراد به جای همدلی و هم‌افزایی با انتشار اخبار غیر موثق و خلاف واقع در مورد آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان آذرشهر، فضای جامعه را ملتهب کرده و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند.

 دادستان آذرشهر ضمن هشدار به انتشار دهندگان شایعات در فضای مجازی شهرستان افزود: انتشار هر گونه اخبار کذب و غیر واقعی در مورد بیماری کرونا مشمول نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شده و بر اساس قانون جرم محسوب می‌شد.

 امراهی گفت: دستگاه‌های ذیربط فضای مجازی شهرستان را رصد می‌کنند و با نشردهندگان و مدیران گروه‌های مجازی متخلف که شایعات و اخبار کذب در خصوص بیماری کرونا را منتشر نمایند به شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان آذرشهردر ادامه ضمن هشدار به محتکران مواد ضد عفونی کننده افزود: با شیوع این بیماری در سطح کشور برخی افراد سودجو و فرصت طلب برخی اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل و اسپری ضدعفونی کننده و... را احتکار می‌کنند و دستگاه قضایی حسب دستور صریح ریاست محترم قوه قضائیه با این گونه افراد بدون اغماض و با شدت برخورد خواهد کرد.

امراهی با بیان اینکه در موضوع سلامت مردم دستگاه قضایی با هیچ کسی تعارف ندارد، افزود: کم کاری و کوتاهی در مقابله و پیشگیری از این بیماری قابل توجیه نیست و باید با تمام توان در این خصوص تلاش نمود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.