سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی جرایم تسهیلات تا پایان خرداد ماه ۹۹ در اردبیل ادامه می‌یابد

استاندار اردبیل گفت: درآمد تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنوف مختلف از شیوع ویروس کرونا متاثر شده اند و بخشودگی جرایم تسهیلات تا پایان خردادماه ۹۹ ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی گفت: شیوع این بیماری ناگهانی و نا خواسته بوده قطعا تعداد زیادی از صنوف به دلیل رکود و تعطیلی متضرر می‌شوند و چاره‌ای جز رعایت اصول نداریم تا این ویروس شیب نزولی پیدا کند.

او با بیان اینکه هرگونه مصوبه مالیاتی و بیمه‌ای جهت پیشنهاد ملی طبق نظریه کارشناسان صورت گیرد گفت: دولت و ملت از یک کالبد هستند و باید همه ما در راستای حل مشکل تلاش کنیم.

استاندار اردبیل افزود: اقدامات تامین اجتماعی استان جهت تعلیق برخی اقدامات از قبیل تمدید خودکار بیمه‌ها تا پایان فروردین ماه، بازرسی از کارگاه‌ها و تامین منابع مالی مستمری بگیران قابل تحسین است و باید همه ما در این رابطه احساس مسولیت داشته باشیم.

بهنام جو با بیان اینکه با تعطیلی واحد‌ها تعدادی از کارگران بیکار می‌شوند افزود: دولت به فکر آینده مردم و مملکت است تا از این بحران ناگهانی که اپیدمی شده و سراسر کشور را فرا گرفته است عبور کند.

او با بیان اینکه تولید ماسک و مواد ضدعفونی در آینده نزدیک اشباع می‌شود گفت: با کمبودی که در بحث امکانات بهداشتی در سطح کشور مشهود بود با تغییر خط تولید برخی واحد‌ها این مشکلات در سطح استان به حداقل رسیده و با رعایت مردم در آینده مشکل ماسک و مواد ضدعفونی نخواهیم داشت.

استاندار اردبیل از واحد‌های تولیدی که از شیوع کرونا زیاد متاثر نیستند و همچنان ادامه کار می‌کنند خواست با گند زدایی و ضدعفونی به موقع و رعایت اصول بهداشتی پرسنل خود را محافظت کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.