سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار شوش از نفس افتاد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش از تعطیلی بازار این شهرستان باه هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد بهمن رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش ضمن اعلام همبستگی و تلاش همگانی برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس گفت: براساس مصوبه شورای تامین و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم بازار این شهرستان تعطیل شد.

او اظهار داشت: در جریان تعطیلی بازار، تعدادی از واحد‌های صنفی از جمله؛ لوازم خانگی، بستنی فروشان، طلا و ساعت فروشان، گیم نت و خدمات کامپیوتری‌ها، تالارها، ظروف کرایه‌ها، پوشاک، کیف و کفش، اغذیه فروشان و آرایشگاه‌ها و خیاطان مردانه و زنانه تعطیل شدند.

بهمن بیان کرد: به غیر از واحد‌های خدمات‌رسان مانند؛ قصابی، نانوایی، خواروبار فروشی، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات و واحد‌هایی که نیاز‌های ضروری مردم را تامین می‌کنند، تعطیلی مابقی واحد‌های صنفی را بلامانع اعلام کردیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش اذعان داشت: امیدواریم این واحد‌های صنفی نیز برای جلوگیری از ازدحام و تجمع شهروندان، واحد‌های خود را چند روزی تعطیل کنند تا با جدیت بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا آماده شویم.

این مقام مسئول از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت واحد‌های صنفی، آن را به اتاق اصناف یا اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گزارش کنند تا به صورت قانونی با واحد متخلف برخورد کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.