سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهور فارس

با حضور فرمانده انتظامی استان، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز، آیین رونمایی از ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهور استان در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور فرمانده انتظامی استان فارس، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز، آیین رونمایی از ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهور استان در شیراز برگزار شد.

در این مراسم، از ۱۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت جدید پلیس راهور فارس رونمایی و این ناوگان جدید از امروز جهت روان سازی ترافیک شهری در سطح کلان شهر شیراز آغاز به کار کرد.

افتتاح ساختمان قرارگاه فرماندهی انتظامی فارس

با حضور فرمانده انتظامی استان و شهردار شیراز، قرارگاه فرماندهی انتظامی استان در محل دروازه قرآن شیراز افتتاح و به بهره برداری رسید.

این قرارگاه به منظور حفظ و ارتقاء امنیت در سطح استان و با همکاری و همراهی شهرداری شیراز، با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مساحت ۱۰۵ متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس از همکاری و تعامل بسیار خوب مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز به منظور راه اندازی و تکمیل ساختمان این قرارگاه فرماندهی انتظامی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

توصیه مشترک رییس پلیس فارس و شهردار شیراز به مردم برای پیشگیری از کرونا

فرمانده انتظامی استان فارس و شهردار شیراز در توصیه‌ای مشترک به شهروندان از آنان خواستند تا به منظور پیشگیری از بیماری کرونا حضور و تردد خود در سطح شهر را محدود کنند.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس و حیدر اسکندرپور در حاشیه افتتاح قرارگاه فرماندهی نیروی انتظامی در شیراز از مردم استان فارس درخواست کردند تا برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، حضور و تردد خود در شهر را محدود کنند.

این دو مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم در خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، اظهار امیدواری کردند: شهروندان با درک درست و صحیح از وضعیت موجود، توصیه‌ها پیرامون تردد نکردن در سطح شهر را جدی و اجرایی کنند تا مسئولان استان ناچار به ایجاد محدودیت تردد و منع رفت و آمد در سطح شهر نشوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.