سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد؛

تشکیل بیش از ۳۰ پرونده احتکار ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از تشکیل ۳۹ پرونده احتکار ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در دو هفته اخیر خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: طی دو هفته اخیر گشت‌های مشترک تعزیرات استان با همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و همچنین بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت موفق به کشف بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک، ۱۵۰ هزار جفت دستکش و ۷ هزار و ۷۰۰ بطری الکل احتکاری شدند.

او با بیان اینکه ارزش اقلام کشف شده بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است، اضافه کرد: ۳۹ فقره پرونده برای متخلفان در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که احکام برخی از آن‌ها صادر و برخی دیگر نیز در مرحله رسیدگی بوده که پس از تکمیل تحقیقات احکام آن‌ها نیز صادر خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: برای متهمان این پرونده‌ها احکام سنگینی صادر خواهد شد و در رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها هیچگونه چشم پوشی نخواهد شد.

علی مبشری بیان کرد: همکاری مردم نقش بسزایی در کشف انبار‌های احتکار ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دارد به همین جهت از شهروندان تقاضا داریم تا در صورتی که اطلاعی از احتکار این اقلام دارند مراتب را به شماره ۱۲۴ و یا ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.