سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اغذیه فروش‌های سیار میادین اصلی سنندج جمع‌آوری شدند

راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اغذیه فروش‌های سیار مستقر در میادین اصلی سنندج جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسوولان مرتبط در دانشگاه علوم پزشکی توصیه‌هایی مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در اماکن عمومی و همچنین پرهیز از خرید مواد غذایی از دستفروشان داشتند.

او افزود: براین اساس در روز‌های اخیر با همکاری مراجع قضایی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت تمام عرضه‌کنندگان قلیان، وانت‌بار‌ها و اغذیه‌فروشان ثابت و سیار میدان گاز سنندج جمع‌آوری و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج یکی دیگر از مشکلات شهر را فعالیت برخی اغذیه فروش‌های سیار در میادین اصلی دانست که شبانه فعالیت می‌کردند و افزوزد: در ادامه اقدامات شهرداری در راستای مقابله با کرونا ویروس این اغذیه‌فروشی‌ها نیز جمع‌آوری شدند.

او یادآور شد: جمع آوری اغذیه فروشی‌های پارک محمدی، میدان آزادی، میوه فروشان میدان ۱۲ فروردین، اغذیه فروشان میدان و چهار راه انقلاب از جمله اقداماتی بود که شب گذشته از سوی اکیپ‌های بازرسی انجام و از فعالیت آن‌ها ممانعت بعمل آمد.

حیدری به شهروندان توصیه کرد در این ایام از خرید هر گونه محصولات غذایی، میوه و لوازم بهداشتی از دستفروشان برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده خودداری کرده و با خود مراقبتی گامی مهمی در راستای شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.