سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالاهای مورد نیاز مردم پست می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه برای مقابله با کرونا مردم باید در خانه بمانند، گفت: از ظرفیت پست برای تحویل کالا‌های موردنیاز مردم استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه  با اشاره به وضعیت حساس جامعه، لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تولید، توزیع و نظارت در زمینه مواد ضدعفونی کننده را متذکر شد و گفت: ۱۰ واحدتولیدی مواد ضدعفونی دراستان بصورت تمام وقت فعالیت دارند و بخش قابل توجهی از نیاز استان را تامین می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به تصمیمات اتخاذ شده دراین کمیته اشاره واظهارداشت:براساس تقسیم کاری که انجام شد دانشگاه علوم پزشکی استان مسئول توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده‌های بر پایه الکل ونیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مسوول توزیع محلول ضدعفونی کننده سطوح تعیین شدند.

حاتمی افزود: تسریع و تسهیل در توزیع اقلام ضدعفونی کننده از طریق شرکت پخش البرز در سراسر استان و نیز تسریع در تامین پارچه موردنیاز واحد‌های تولید ماسک از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت استان از دیگر مصوبات این کمیته بود.

او بر استفاده ازتمام ظرفیت‌های موجود استان در زمینه توزیع وپخش مواد و کالا‌های مورد نیاز مردم استان تاکید وبیان داشت: به همین منظور مقرر شد که از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ برای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم ونیز ظرفیت شرکت پست استان برای توزیع و تحویل بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم استان استفاده مطلوب ببریم.

معاون استاندار در پایان بر نظارت همه جانبه در خصوص توزیع صحیح مواد موردنیاز مردم تاکید و گفت: به جهت بازرسی و نظارت کامل بر روند توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مصوب کردیم که معاونت بازرسی سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بعنوان تیم بازرس، بر روند امور از تولید تا توزیع و مبارزه با سوء استفاده‌های احتمالی نظارت داشته باشد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.