سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تحقق مقابله با کرونا

اختصاص تسهیلات ویژه به دستفروشان

تخصیص تسهیلات ویژه برای دستفروشان و افراد فاقد بیمه کار تا سه روز آینده عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از پرداخت تسهیلات ویژه برای تحقق مقابله با کرونا به دستفروشان و افراد فاقد بیمه کار خبر داد و گفت: دولت ۳هزار میلیارد تومان برای افراد فاقد بیمه کار مانند دستفروشان اختصاص داده است که این تسهیلات تا ۳ روز آینده تخصیص می‌یابد.

او این اقدام را برای رفاه حال گروه‌های فاقد بیمه اعلام کرد و افزود: دولت برای بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی نیز ۲میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با تنفس سه ماه در نظر گرفته است و این افراد می‌توانند معادل این مبلغ در فروشگاه‌های رفاه کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: همه افرادی که براثر بیماری کرونا از کار بیکار شوند با تشخیص سازمان‌های مربوطه، مشمول بهره مندی از ظرفیت‌های حمایتی هستند و از خدمات بیمه بیکاری بهره‌مند خواهند شد.

اصغری با بیان اینکه همه دفترچه‌های درمانی بازنشستگان و شاغلان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی تا پایان فروردین سال آینده تمدید شد، گفت: این افراد بدون پرداخت هزینه می‌توانند در بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی و سایر بیمارستان‌های استان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.