سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد دادستانی اصفهان با افراد کلید به دست

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از برخورد افرادی که به اصطلاح به صورت کلید به دست مبادرت به اجاره دادن محل به مسافرین می‌کنند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان طی دستوری ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا در عدم پذیرش مراجعه کننده در مراکز پرتجمع نظیر مراکز و اماکن تفریحی و توریستی و اقامتگاه‌ها و مهمانپذیر‌ها و هتل‌ها، از برخورد قاطع با متخلفان در این حوزه خبرداد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین از برخورد افرادی که به اصطلاح به صورت کلید به دست مبادرت به اجاره دادن محل به مسافرین می‌کنند خبر داد و افزود: به سایت‌ها و کانال‌های تبلیغاتی نیز هشدار داده می‌شود تا از درج آگهی‌های مربوط به اجاره اقامتگاه مسافر در حوزه جغرافیایی اصفهان خودداری کنند.

او با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده از شهروندان خواست که موضوع عدم خروج از منزل را کاملا جدی گرفته و با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده از سایر هموطنان خواست تا از مسافرت به اصفهان اکیدا اجتناب کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
من همین الان رفتم تو دیوار فقط تو 5 صفحه 10 اگهیِ،نمیفهمین اینها که مبله توافقی دارن کرایه میدن،یا داره رهن نمیگیره و کرایه زده 100 واسه مسافراست،اینها الان پیش پیش داره کرایه میده بعد چند روزم برداره،مشتریا تا آخر نوروز داره،اونم بهارستان که این همه نرخ شیوع کروناش بالا رفته