سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تشکر امام جمعه مهاباد از مدافعان سلامت مردم

امام جمعه مهاباد در پیامی از مدافعان سلامت مردم در این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا امامی امام جمعه مهاباد از تلاش‌های شبانه روزی، پزشکان، پرستاران، دست اندر کاران امور بهداشتی و درمانی و پرسنل زحمتکش شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بیا تابر آریم دستی ز دل         که نتوان برآورد فردا زگل

لازم است در شرایط حساس کنونی، تقدیر و تشکری ویژه داشته باشیم از جامعه محترم پزشکی (مدافعان سلامت و سربازان گمنام جنگ فعلی) و درود بفرستیم به شهدای این عرصه که غریبانه جانشان را فداکردند.

همچنین از خداوند منان، برای درگذشتگان در این بازه زمانی، غفران و آمرزش الهی خواستاریم و همچنین می‌طلبد از صبر و حوصله خانواده‌های داغدار درگذشتگان نیز بسیار تقدیر و سپاس گزاری نماییم که این چنین کریمانه، از دایرکردن مجالس ترحیم و تعزیه، چشم پوشی و خودداری نمودند. ان شاءالله ماجور درگاه واسعه الهی قرار گیرند.

در این بین نیز، نباید از زحمات و تلاش‌های جامعه معلمان بزرگوار، غافل ماند و باید درود فرستاد به تلاش‌های وافر همکاران آموزش و پرورشمان که در میانه این امکانات اندک، اجازه ندادند به پروسه آموزش، خللی وارد شود و با تدریس در فضای مجازی و ابتکارات خاص خود، دانش آموزان گرامی را در آموزش دروس، یاری می‌دهند.

لازم است از زحمات وتلاش‌های شبانه روزی پرسنل زحمتکش و فعال شهرداری که در یک حقیقت بلاپنهان در این روزها، کارنامه موفقی از خود برجای گذاشتند، سپاس گزاری نماییم.

از اقدامات ستاد همیاری مردمی، اصناف و صاحبان صنایع و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که کریمانه در این ایام که الحق خود یک میدان آزمایش بزرگیست، در امر مبارزه با بیماری کرونا، به یاری مردم عزیز و شریفمان می‌شتابند و از وقت و مال خود گذشته و در راه خدا، فداکاری‌های بزرگی رقم می‌زنند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.