سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۴ درصدی پرواز از فرودگاه ساری

آمار پرواز‌های فرودگاه بین المللی ساری در بهمن ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد ۱۴ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، گفت: در بهمن ماه امسال تعداد ۲۶ هزار و ۳۸۸ نفر در قالب ۲۷۵ پرواز از فرودگاه ساری سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد رشد داشته است.

او افزود: طی این مدت در فرودگاه رامسر ۳ هزار و ۶۲۴ نفر طی ۹۸ پرواز و در فرودگاه نوشهر نیز ۲ هزا و ۹۴ نفر طی ۴۲ پرواز اعزام و پذیرش شده اند.

مهندس وطن خواه با اشاره به کاهش پرواز‌ها ها در فرودگاه‌های استان به تبع شیوع ویروس کرونا گفت: براساس دستورالعمل‌های صادره توسط مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، همچنین مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان، اقدامات لازم در جهت ضدعفونی و استریل نمودن اماکن، ترمینال‌ها، تجهیزات و تامین مواد بهداشتی و تجهیزات بهداشتی پرسنلی در راستای مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس در فرودگاه‌های استان صورت گرفته و کلیه مسافران ورودی با استفاده از دستگاه‌های ترمواسکنرمودد کنترل قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان افزود: بجهت نزدیکی فرودگاه رامسر به استان گیلان جهت حفظ سلامتی مردم و کاهش آثار بیماری پرواز‌های آن فرودگاه تا ۲۴ اسفندماه تعلیق گردید، ولی در فرودگاه‌های نوشهر و ساری تا زمانی که تقاضای سفر باشد در چارچوب مقررات و حفظ سلامت و رعایت موازین بهداشتی با همکاری شرکت‌های هواپیمایی پرواز‌ها ادامه خواهند داشت.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.