سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پدر چند ساله می توان از سربازی معاف شد؟

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: سن ۷۵ سال برای اخذ معافیت کفالت پدر و پدربزرگ، مسن و نیازمند مراقب تعیین شده است.

سرهنگ محمدرضا چگینی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان لین که سن جدید برای کفالت پدر و پدربزرگ اعلام شده است، گفت: مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، برابر ابلاغیه جدید سن ۷۵ سال تمام برای اخذ معافیت کفالت پدر و پدربزرگ، مسن و نیازمند مراقب تعیین شده است.

او افزود: مشمولانی که از تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱درخواست خود را ثبت کنند برابر روش جدید و درخواست‌های سال ۹۸ بر اساس سن ۷۰ سال رسیدگی خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز همچنین گفت: از این رو در این برهه زمانی و در راستای سیاست‌های کلی بهداشتی جاری در سطح کشور و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین رفع دغدغه‌های مشمولان و خانواده‌های آنان، معاونت وظیفه عمومی برابر مجوز صادره از سوی ستادکل نیرو‌های مسلح اعزام مشمولان اسفند ماه را تمدید کرد.

او افزود: براین اساس تاریخ اعزام به خدمت مشمولانی که برگ آماده به خدمت در تاریخ ۱۹ اسفند ماه سال ۹۸ را دریافت کرده اند به ابتدای اردیبهشت ماه تمدید شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.