سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود و ترخیص ۴۰ نفر مبتلا به کرونا در خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بهبود و ترخیش ۴۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطخ استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا و حال عمومی مبتلایان به این بیماری در سطح استان خوزستان گفت: با تلاش کادر درمانی و پزشکان در بیمارستان‌های استان، تاکنون ۴۰ نفر از افراد مبتلا به این ویروس بهبود و از بیمارستان مرخص شده اند.

او با بیان اینکه پیک بیماری کرونا ویروس در استان خوزستان از دیروز آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد، اظهار داشت: رعایت بهداشت فردی و عمومی و اجتناب از تردد‌های غیر ضروری به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری ضروری است.

ابول نژادیان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در خوزستان به ثبت رسیده و آمار مبتلایان به این ویروس در استان به ۱۱۰ مورد افزایش یافته است که از موارد جدید ۹ نفر به اهواز، ۶ نفر شوشتر، ۴ نفر اندیمشک، ۲ نفر شادگان و شهرستان‌های آبادان، بهبهان، خرمشهر، گتوند، دزفول و باوی هر کدام با یک مورد ابتلا ۲۷ مورد ابتلای جدید ۲۴ ساعت گذشته استان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.