سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید روزانه ۱۶ هزار عدد ماسک در شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل از تولید روزانه ۱۶ هزار عدد ماسک در سطح شهرستان اردبیل تولید می‌شود.

مسعود امامی یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از افتتاح هفتمین واحد تولیدی ماسک در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۱۶ هزار عدد ماسک در سطح شهرستان اردبیل تولید می‌شود تا در اختیار مردم شهرستان اردبیل قرار گیرد.

او از آمادگی و همکاری بازاریان اردبیل برای تعطیلی مراکز خبرداد و افزود: برای تامین کالا‌های ضروری در برخی مراکز با رعایت موازین بهداشتی مشکلی وجود ندارد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: چند واحد تولیدی در شهرستان اردبیل به تولید ماسک و مواد ضدعفونی اختصاص یافته و این تولیدات برای تامین نیاز مردم در داروخانه و مراکز پخش توزیع می‌شود.

او افزود: براساس تاکید متخصصان استفاده از ماسک در افراد سالم ضروری نیست و مهمترین راهکار پیشگیری، شستن دست با صابون و فاصله گرفتن از افراد مبتلا به این ویروس است.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه درصد مرگ و میری ویروس کرونا کم است مردم نگرانی نداشته باشند و فقط موارد بهداشتی را در منزل و بیرون مبنا قرار دهند.

امامی یگانه اظهار داشت: در مواجهه با ویروس کرونا حداکثر مراقبت را انجام خواهیم داد با این وجود لزومی بر استرس و التهاب دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.