سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۵ میلیاردی مازندرانی‌ها در جشن نیکوکاری

مردم نیکوکار مازندران ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری امسال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان کمک ۵ میلیاردی مازندرانی‌ها در جشن نیکوکاری،گفت:تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی (کالا) در جشن نیکوکاری امسال جمع آوری شد.

او با اشاره به اینکه این آمار اولیه جشن نیکوکاری است، افزود: قطعا این مبلغ در روز‌های آینده افزایش خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران، گفت: به علت شیوع ویروس کرونا کمک‌های مردم نیک اندیش استان امسال از طریق غیر حضوری جمع آوری شد.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی برای احیای سنت‌های نیکو است، افزود: جلوه همدلی مردم نیکوکار استان تا پایان اسفند ادامه دادرد و مازندرانی‌های نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود را غیر حضوری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ بانک صادرات واریز کنند.

سعادت گفت:همچنین مازندرانی‌های نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند و یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک‌ها و مراحم خود به نیازمندان را در آستانه سال نو پرداخت کنند.
او با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار استان در راستای کمک رسانی به نیازمندان افزود: مردم خیر و نوعدوست می‌توانند با ارسال عدد ۳ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ کمک‌های غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری را پرداخت کنند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.