سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

سرقت از منازل مردم با شگرد بررسی ابتلای ساکنان به بیماری کرونا / کشف ۱۳ هزار و ۶۹۸ اقلام بهداشتی در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سرقت از منازل مردم با شگرد بررسی ابتلای ساکنان به بیماری کرونا

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: اخیراً در برخی از نقاط کشور سارقان با شگرد بررسی ابتلای ساکنان به بیماری کرونا به درب منازل مردم مراجعه کرده و قصد سرقت اموال آنان را داشتند که با هوشیاری به موقع ماموران پلیس این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: با توجه به اینکه احتمال سؤ استفاده سارقان از شرایط خاص کشور به منظور عملی کردن نقشه‌های پلید خود وجود دارد به همین جهت به همه شهروندان هشدار می‌دهیم که در صورت مواجهه با این گونه موارد از باز کردن درب منازل به روی آن‌ها خودداری کرده و موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: برابر اعلام مسئولان بهداشت استان هیچ گونه آزمایش و تست غربالگری به صورت خانه به خانه انجام نمی‌شود و تنها کسانی که بیمار هستند در مطب‌های دولتی و خصوصی، بیمارستان‌ها و پایگاه‌های بهداشت از آنان آزمایش گرفته می‌شود و به همین مردم باید بیشتر از همیشه هوشیار باشند و با رعایت اصول ایمنی فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان بگیرند.
 

کشف ۱۳ هزار و ۶۹۸ اقلام بهداشتی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بر اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستلان اصفهان و ماموران کلانتری ۲۸ با اقدامات گسترده اطلاعاتی ۲ انبار احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی، اداره صمت _تعزیرات و معاونت غذا و دارو از انبار‌ها بازرسی کردند که یک هزار و ۲۰۰ محلول ضدعفونی کننده از یک انبار و از انبار دیگر ۱۲ هزار و ۴۹۸ عدد اقلام بهداشتی غیرمجاز و ۳ هزار و ۴۷۲ لیتر مایع ضد عفونی کننده کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا ۲ محتکر دستگیر و اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کنند و ما نیز از شهروندان می‌خواهیم هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

کشف ۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "دستجاء" مطلع شدند فردی اقدام به دپوی گازوئیل قاچاق در یک کارگاه می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۳ تانکر ۳ هزار لیتری گازوئیل قاچاق کشف و یک دستگاه کامیونت خاور نیز توقیف شد.

سرهنگ خدادوست اظهار داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر و سرمایه‌های کشور را به تاراج می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

کشف ۹۰ تن چوب بلوط قاچاق در "دهاقان

سرهنگ "اسماعیل پریشانی" فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار داشت:ماموران انتظامی پاسگاه "قمبوان" مطلع شدند مقدار زیادی چوب بلوط قاچاق در یک کارگاه تولید زغال می‌باشد که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از کارگاه مورد نظر بازرسی شد که ۹۰ تن چوب بلوط قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده، بیان داشت:در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ذخایر و سرمایه‌های ملی کشور را قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
 

کشف ۵۲۰ ماسک خارجی فیلتردار در"شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهراظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی شاهین شهر و کشف محموله‌های قاچاق، ماموران پاسگاه "مورچه خورت" یک اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۲۰ ماسک خارجی فیلتر دار، ۲ کولر گازی و ۱۱ کارتن رول شیشه دودی خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف داروی غیرمجاز درمان کرونا در"برخوار

سرهنگ " غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی ادعا می‌کند داروی درمان کرونا را دارد رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از واحد صنفی مورد نظر بازرسی که یک هزار و ۸۸۰ عدد بطری ۱۲۰ میلی لیتری داروی غیر مجاز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر که ادعا می‌کرد این دارو سیستم ایمنی بدن را در مقابله با ویروس کرونا و دیگر ویروس‌ها مقاوم می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.