سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام تحسین برانگیز بانوی عراقی برای سلامتی ایرانیان در مقابل کرونا + فیلم

یک شهروند عراقی با پخت غذای نذری برای سلامتی شهروندان ایرانی با توجه به شیوع ویروس کرونا و رفع این بلا دعا کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیر مصباح معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان گفت: امسال در ایام پیاده روی اربعین سعادت زیارت حرم امام حسین (ع) را داشتم.

وی با بیان اینکه همزمان با شب اربعین سید و سالار شهیدان مهمان یک خانواده عراقی بودم، افزود: در مدت اقامتم در نزد این خانواده جز محبت، معرفت و مهربانی و مهمان نوازی از زائران امام حسین (ع) چیزی ندیدم.

مصباح با اشاره به اینکه این خانواده با شنیدن شرایط ایران و شیوع ویروس کرونا و به سوگ نشستن ایرانیان در پی فوت تعدادی از هموطنانشان بر اثر این ویروس به نیت سلامتی مردم ایران غذایی نذر کرده است، گفت: امیدواریم به حرمت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از شهدای دشت کربلا هر چه سریع‌تر این بلا از سر مردم ایران و جهان دور شود.

وی به شرایط حساس و خاص استان گیلان در زمینه ویروس کرونا اشاره و از هموطنان خواست شرایط گیلانیان را درک کرده و به این استان سفر نکنند.

مصباح تأکید کرد: زمانی که دیگر کشورها در این شرایط در کنار ما ایرانیان بوده و برای سلامتی ما نذر می‌کنند از هموطنان نیز انتظار می‌رود با درک شرایط امروز کشور به ویژه استان گیلان با سفرهای بی مورد و نزاع‌های قومیتی شرایط را بحرانی‌تر نکنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.