سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ اسفند ماه ۹۸؛

کشف مواد محترقه غیرمجاز در فومن/ دستگیری سارق سیم برق در شفت

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در فومن

سرهنگ حمید انساندوست، سرپرست فرماندهی انتظامی فومن از کشف ۱۸ هزار و ۹۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان خبر داد.

او افزود: طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار و حفظ آرامش شهروندان، در دستور کار پلیس شهرستان فومن قرار دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر در زمینی مخروبه در یکی از روستا‌های شهرستان فومن مقدار زیادی مواد محترقه را دپو کرده و اقدام به توزیع آن می‌کنند، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ انساندوست ادامه داد: در بازرسی از این مکان ۱۸ هزار و ۹۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک کشف شد.

او با اشاره به اینکه ۲ متهم ۴۷ ساله به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش مواد محترقه کشف شده را ۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فومن از شهروندان خواست: با کنترل فرزندان خود اجازه ندهند غم و اندوه جایگزین شادی و نشاط شود و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در زمینه فروش مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارق سیم برق در شفت

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شفت گفت: یک سارق سیم برق با ۸ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شفت اظهار داشت: کارآگاهان با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی متهم این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی  بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت سیم برق در شفت اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه سارق ۳۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.