سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدود شدن مبادی ورودی شهرستان رومشکان

فرماندار رومشکان از مسدودشدن ورودی تنگه‌بره در این شهرستان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: یک پایگاه غربالگری در رومشکان برپا شده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،نعمت‌الله دستیاری گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و حفاظت از بهداشت عمومی شهروندان، مبادی ورودی رومشکان از سمت منطقه تنگ‌بره مسدود شده‌است.

وی با بیان اینکه ۲ مبادی ورودی در شهرستان رومشکان وجود دارد، افزود: در مبادی ورودی دوراهی بازوند یک پایگاه غربالگری برای انجام طرح تب‌سنجی مهمانان ورودی برپا شده‌است و در صورت مشاهده بیماران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

فرماندار رومشکان به تداوم ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی این شهرستان اشاره و عنوان کرد: گروه‌های مردمی و شهرداری معابر شهری و روستایی رومشکان را سم‌پاشی و ضدعفونی کرده‌اند.

وی با اشاره به توزیع الکل در داروخانه‌های رومشکان با نرخ مصوب دولتی بیان کرد: یک کارگاه تولیدی در این شهرستان برای تولید ماسک‌های معمولی راه‌اندازی شده و نیاز مردم را برای خرید ماسک با نرخ‌های پایین تأمین می‌کند.

دستیاری گفت: برگزاری مراسم پنج‌شنبه آخر سال در رومشکان برای جلوگیری از انتقال کرونا ممنوع‌شده و نیروی انتظامی از حضور مردم در آرامستان‌ها جلوگیری خواهد کرد.

فرماندار رومشکان خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بازرسی نظارت خود را بر مراکز عرضه اغذیه این شهرستان تشدید کرده و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دورود ، کرونا ویروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.