سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت برای خبرنگاران در دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند

باشگاه پاری سن ژرمن حضور رسانه‌ها در دیدار این تیم برابر دورتموند در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به خاطر شیوع کرونا به حداقل می‌ رساند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازی چهارشنبه شب تیم فوتبال پاری‌ سن‌ ژرمن در خانه مقابل بوروسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به خاطر نگرانی موجود درباره شیوع ویروس کرونا، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. اما علاوه بر این باشگاه فرانسوی محدودیت‌های بیشتری را نیز لحاظ کرده و حضور رسانه‌ها را در ورزشگاه پارک دو پرنس به حداقل خواهد رساند.

این باشگاه فرانسوی اعلام کرد دسترسی رسانه‌ای به دیدار برگشت مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا به حداقل ممکن رسیده است. مقامات پاری سن ژرمن روز دوشنبه گفتند که بازی در ورزشگاه پارک دو پرنس در پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد، زیرا دولت تجمع بیش از ۱۰۰۰ نفر را ممنوع اعلام کرد و اکنون محدودیت‌های شدیدی نیز برای رسانه‌ها اعمال شده است.

باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای با بیان اینکه کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی لغو شده است، اعلام کرد: دسترسی به پارک دو پرنس برای پنج رسانه انتخاب شده توسط یوفا و رسانه‌های خود باشگاه مجاز است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.