سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های عمرانی استان اصفهان با هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال هزینه

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:بیش از ۶۳۰ میلیارد ریال برای ساخت و احداث طرح‌های عمرانی استان اصفهان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باند دوم محور‌های بادرود – کاشان، نایین – انارک، تیران- سامان، دامنه – خوانسار، مشهد اردهال – کاشان، کمربندی خمینی شهر، کمربندی آران بیدگل، سفید دشت – زرین شهر و مبارکه- بروجن از جمله طرح‌های عمرانی امسال استان بوده که برای اجرای آن تاکنون بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

علیرضا قاری قرآن به بهسازی محور‌های کویری اصفهان– اردستان، پلیس راه – علویجه و احداث راه ندوشن – ورزنه اشاره کردو افزود: همچنین در این مدت برای تکمیل تقاطع غیر همسطح کلیشاد – آبنیل، احداث زیرگذر ورودی مسکن مهر نائین، باند دوم چادگان به محور اصلی و احداث و تکمیل پل‌های کمربندی جنوب غرب به اتوبان ذوب آهن ۱۸۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

او از پرداخت بیش از ۲۵۵ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل تونل خوانسار نیز خبرداد گفت: در این مدت از محل اعتبارات استانی و ملی در حوزه شهرسازی ۳۴ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های تفصیلی و جامع شهری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.