سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج همگانی نیرو‌ها به منظور مقابله با ویروس کرونا

فرماندار ملکشاهی از لزوم ایجاد بسیج همگانی دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان ملکشاهی به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ تاسمه فرماندار ملکشاهی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان گفت: از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان خواستاریم در کنار دست اندرکاران بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیج شوند.

او ضمن هشدار به مدیران اجرایی شهرستان اظهار کرد: از مدیران خواستاریم در راستای سلامت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و امکانات خود را در اختیار ستاد قرار دهند.

تاسمه با بیان اینکه بخش مهم پیشگیری مرتبط با رعایت بهداشت فردی و عمومی مردم و اجرای دستور العمل‌های ابلاغی است، بیان کرد: مردم باید با ماندن در خانه‌های خود مهمترین زمینه شیوع این بیماری را نابود کنند.

فرماندار شهرستان ملکشاهی با اعلام اینکه تمامی تدابیر لازم نظارتی و بهداشتی اتخاذ گردیده است اظهار کرد: مردم عزیز شهرستان ملکشاهی همه با هم این مهمان ناخوانده را شکست خواهیم داد.

درپایان جلسه مصوبات ستاد بدین شرح اعلام گردید: ۱_شبکه بهداشت و درمان در ورودی و خروجی شهرستان نسبت به اجرای تست ویروس کرونا اقدام نماید۲_نیروی انتظامی نسبت به توقیف خودرو‌های غیر بومی استان در سطح شهرستان اقدام کند۳_فعالیت قلیانی‌ها و آرایشگا‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است ۴_سوخت گیری در محل جایگاه توسط اپراتور انجام گیرد۵_فعالیت تالار‌های عروسی ممنوع است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.