سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

دستگیری سارق لوازم داخل خودروهای محله نبرد

سرهنگ میرزکی از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: در دوم بهمن ماه امسال پرونده‌ای تحت عنوان سرقت داخل خودرو از کلانتری ۱۳۲ نبرد جهت رسیدگی تخصصی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد.

وی افزود: شاکی با حضور در اداره بیستم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من شغلم فروش سیستم صوتی است است که در روز مورخه بیست و هشتم دیماه ساعت نه شب وقتی خودروی ال نودم را در خیابان نبرد جنوبی خیابان آقاجانلو پارک کردم و فردای آن روز وقتی سراغ ماشینم رفتم متوجه سرقت محتویات صندوق عقب که شامل: سیستم صوتی حرفه ای- لپ تاپ- مدارک و دو گونی برنج جمعاً به ارزش ۶۰ میلیون تومان توسط سارق یا سارقان بسرقت رفته است.

وی افزود: کارآگاهان در گام اول تحقیقات پلیسی خود با مراجعه به محل وقوع جرم و بررسی دوربین‌های مداربسته همجوار بدست آوردند یک نفر جوان حدوداً ۴۰ ساله با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به سرقت محتویات خودروی مالباخته می‌نماید.

در هیمن حین شاکی با مراجعه به اداره بیستم اعلام میدارد، مشخصات اموال مسروقه را به همکارانم که در صنف خودم هستند اعلام کردم و احدی از آنان با من تماس گرفته و اظهار داشت اموال مسروقه شما را در سایت دیوار بفروش گذاشته اند که بلافاصله تصاویر اموال مسروقه را برایم ارسال کرده که دیدم اموال خودم هستند.


بیشتر بخوانید: دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو با ۲۵ فقره سرقت


میرزکی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی فرد آگهی دهنده را به هویت شادمهر شناسایی کردند که مشخص شد وی دارای یک فقره سابقه کلاهبرداری در سال‌های اخیر می‌باشد، با انعکاس اطلاعات بدست آمده به مقام قضایی دستور دستگیری وی صادر شد که در مورخه شانزدهم بهمن ماه طی یک عملیات پلیسی سارق در مخفیگاه خود واقع در محدوده نبرد دستگیر و اموال از قبیل دو گونی برنج و تعدادی البسه و ابزارآلات ساختمانی کشف و به اداره بیستم منتقل شد.

سارق در اعترافاتش ضمن قبولی سرقت گفت: در حدود یکسال است بصورت تک نفره اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌نمایم و اموال مسروقه را به فردی به نام سامان در محدوده تیردوقلو می‌فروشم و پول حاصله را صرف هزینه زندگی و تهیه مواد مخدر می‌کنم.

کارآگاهان بدنبال اظهارات سارق به سراغ خریدار اموال مسروقه رفتند که در تحقیقات پلیسی مشخص شد وی متواری گردیده است و دستگیری مالخر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه میرزکی گفت: با عنایت هوشیاری مالباخته و اعلام به موقع اطلاعات بدست آمده به کارآگاهان سارق دستگیر و در ادامه تحقیقات صورت گرفته، سارق به بیش از ۳۰۰ فقره سرقت داخل خودرو به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون تومان معترف شد و با صدور قرار قانونی روانه زندان گردید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.