سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرزبانان کردستانی در سخت‌ترین شرایط از مرز‌ها دفاع می‌کنند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان گفت: تعامل سازنده مرزبانی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها مثمرثمر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار ذبیح‌الله مالکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در دیدار با فرمانده مرزبانی استان خدمت در مرزبانی را توفیقی بزرگ دانست و گفت: مرزبانان با سخاوت و از جان‌گذشتگی از مرز‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مرز‌های دفاع کرده و اجازه نمی‌دهند یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان بیفتد.

او افزود: مرزبانان در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی و با کمترین امکانات و مزایا، بهترین سال‌های عمر خود را دور از خانه و خانواده در مناطق سرد سیری کوهستانی و یا در بیابان‌های داغ و تفتیده گذرانده و عزیزترین سرمایه خود یعنی «جانشان» را بر سر این امنیت گذاشته‌اند.

این مسئول با اشاره به آمادگی کامل مرزبانان استان در برقراری امنیت در مرز‌ها خاطرنشان کرد: تعامل سازنده مرزبانی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها مثمرثمر باشد و می‌توان با تداوم این رویکرد، امنیت و آرامش که بزرگ‌ترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم و ارتقاء داد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.