سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل خودرو‌های غیربومی در آذربایجان شرقی

خودرو‌های غیربومی در مبادی ورودی آذربایجان شرقی کنترل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، سرهنگ کریمی نژاد سرپرست پلیس راه استان  گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اتوبوس‌ها و خودرو‌های غیربومی با همکاری ماموران پلیس راه پس از توقف در مبادی ورودی استان از سوی کارشناسان بهداشت و درمان کنترل می‌شوند.

سرهنگ کریمی نژاد افزود: هم اکنون ۴ تیم از ماموران پلیس راه با استقرار در مسیر‌های آذرشهر تبریز، تهران تبریز (آزادراه)، مشکین شهر اهر و سراب تبریز در کنترل اتوبوس‌ها و خودرو‌های غیربومی ورودی به استان با کارشناسان بهداشت و درمان همکاری می‌کنند.

او گفت: کارشناسان بهداشت و درمان پس از توقف اتوبوس‌ها و خودرو‌های غیربومی ورودی به استان، با استفاده از دستگاه تب سنج مسافران را از نظر بیماری کرونا بررسی و در صورت مشکوک شدن وضع مسافر، آنان را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اعلام آمادگی برای همکاری با نهاد‌های ذیربط برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: ایمن سازی مبادی ورودی استان و تبریز از سوی ماموران پلیس راه تا زمان عادی شدن شرایط ادامه دارد.

سرهنگ کریمی نژاد، از مردم خواست توصیه‌های کارشناسان بهداشت و درمان را رعایت کرده و در صورت نداشتن ضرورت از سفر‌های خارج استانی پرهیز کنند.

 صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به فوت ۱۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: شمار مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۴۶ نفر افزایش یافته است.

 صومی با بیان اینکه ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا بر اثر تردد در اجتماعات مبتلا شده‌اند گفت: ارتباطات خانوادگی هم علت ۱۰ درصد از ابتلا‌ها به کرونا است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.